En helt vanlig dag i Eksjö

Dagen började betydligt tidigare än vad jag önskat. Mamma ringde på dörren kl 08:00. Jag fumlade fram nått och fick som tack en hund. En galen jobbig och fluffig liten sak. Fan vad sur jag blev men somnade om och sen blev jag väckt 10:55 av min otroligt oroliga farmor som nu fått tag i mitt nya mobil nr. 
Kissnödig som fan och smått irriterad babblade jag med henne i 30 långa min. sen när hon äntligen slutat tycka synd om mej och jag inte frågade hur illa hon hade det med sin höft så tröttnade hon och avslutade samtalet. dagen trummade på. jag gick till Nordea och växlade. kärringen försökte lura mej på 50 kr men lyckades inte. Fyllde på spolar vätska och höll på att sabba motorn eller nått.. Handlade lite mat och sen lämnade jag hundarna hos mamma, Skulle  sedan vara duktig och köpa blommor till köks fönstret höll på att krascha eftersom det inte går att köra nån stans i denna förbaskade stan utan att dom gräver bygger eller lägger ny asfalt.. A iaf fick glänsa med mina backnings kunskaper. gött:) aja hittade riktigt fina blommor som nu ska få en lång plågsam död utan vatten hehe. Jag ska försöka komma ihåg dem men lovar inget.
Jobbat i dag varit lungt som fan putsat 24 kg fläsk filé  fixade ala carten och pizzan själv, Mackan städade i källaren. Pratade lön och jag får den avtals enliga som jag ska men utan övertid och sådant.. men men fast anställd och månadslön är iaf ett skrämmande stort steg. . kommer bli mycket jobb frammöver om jag känner min chef rätt.. har iaf ett schema nu och jag kommer bara jobba lördag kväll var 3e vecka.. Om allt går som det ska vilket jag tvivlar på .

Älsklingen har nollning och tydligen fruktansvärt onykter ,du är då söt i det tillståndet.. :)
Martine <3 Tobias

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0