Fredag

Hej hej!

I dag är det inte många celler hemma i mitt huvud, De flesta har nog flyttat till någon varmare plats. Eller kanske till Ljungby J Trixi kom klockan 08:00, fan vad jag kan bli sur på den hunden. For runt som en galen höna.  Kl 10:00 orkade jag inte mer och gick upp. Tog en dusch och sedan blev det frukost. Resten av förmiddagen fixade och städade jag lite här hemma. Tiden gick förbannat sakta, Men jag hittade mina data högtalare så har jag en data hörna hehe, Tog bordet från min balkong och gjorde riktigt mysigt :P sedan åkte jag och lämnade hundarna hos mamma. Förbannat skönt att slippa fluff. Då var kl 14:00 så kunde lika gärna åka till jobbet. Där var det full fräs och bokad restaurang på kvällen, vi hade grill buffé. Arbetsdagen rullade förbi ganska smärtfritt skurit mej förbannat mycket sista dagarna och ser ut som ett emo barn på fingrarna.. bara för att jag lånat andras knivar.. men det läker vell, gör dock ganska ont när man får salt, citron eller lök i helvetet.. Vilket händer ganska ofta.

 

Har hört rykten om att Carro är hemma i helgen stämmer det? Och Benny min lilla sötnos har fixat snyggaste piercingen fasen vad fin du blev ;) Vi måste festa snart ju :P

Bella ska ringa Lakks och höra om han har några tider framöver, ser framemot en ny liten gaddning hihi

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0