Hemma igen!

God kväll!
Min dag har varit fruktansvärt lång i dag. Den började kl 07:00, väcktes av Tobbes fruktansvärt glada mobil signal.. Sedan gick jag mot min vilja upp ur den otroligt gosiga varma sängen. Drog på mej lite kläder och sen satt jag och frös. Va på ett otroligt dåligt humör och ville hällst av allt lägga mej med älsklingen och sova vidare. men nej plikten kallade för oss båda han skulle till skolan och jag till jobbet.
Han va inte så glad heller ok där var en vit lögn.. Han va skit sur, som vanligt på morgonen :)
sen skilldes vi åt, alltid lika trist och sen va jag påväg hem. .Gick inte vidare lagligt men hem kom jag iaf. La mej på sängen 10 min sen va det dax att åka till jobbet.
På jobbet va det mycket som skulle göras och Bella är under upplärning så det flöt ganska trögt men det funkade satt i skiten hela lunchen dock. Pizza & pasta buffe på kvällen då va johanna i serveringen så det gick lite bättre sålde massa dricka.. riktigt nice
nu är jag trött efter 12 timmar på jobbet och snart ska man dit igen. kunde ju önskat att det inte va til jobbet man skulle utan någon annan stans.. Men får vell drömma om det i typ 2 veckor till eller nått.
Älskar verkligen dej Tobbe du är helt underbar!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0