Nya gardiner :)

I dag fick jag för mej att det vore trevligt med nått nytt så drog till Nässjö och försökte hitta nått stressade som en dåre eftersom jag började jobba kl 1430. Hittade billiga på jysk som va svarta med vita och dovt rosa blommor.. sen skickades mamma för att köpa helt vita gardiner som ska vara bakom.. nu hänger dom uppe och om jag ska vara ärlig så tycker jag att det blev skit snyggt..

Har ju jobbat också som sagt.. Blev alla på en gång som vanlig satt i skiten ett tag men det löste sej..

i morgon kommer Åsa och Dotte till stan bler trevligt att se dom.. hoppas det går bra för Dotte med henns lilla uppdrag.. Älsklingen åker iväg på lära känna grej med klassen hoppas ni får riktigt skoj..
Jag jobbar ju som vanligt på kvällen hoppas det blir mycket folk så jag slipper göra kyckling-spätt inför helgen :) Jag ska iaf få stå i tältet i år det blir kul.. 1 hamburger kocken :)

puss & kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0