Högskolan är nu färdig sökt :)

valen blev följande:

1. Göteborg
2. Växsjö
3. Halmstad
4. Kalmar
5. Lund
6. Jönköping
7. Stockholm
8. Upsala
9. Örebro

Sammtliga socionom utbildningar utom Halmstad där det ej finns utan det är någon  liknande utbildning

Får vell se var jag kommer in har ju bara typ 16 i snitt så hoppas någon vill ha mig ;)

Så underbart att det står 2-2 i finalen mellan Hv och Lhc
fint  "tifo" under gårdagens match.
Önskar att jag kunnat gå på de resterande matcherna men jag jobbar :'(

Nu ska jag åka hem till lilla Eksjö..

Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Spännande spännande. Du jag ska säga dig att 16 är myycket bra :) Det kommer gå vägen för dig! Match ikväll. HEJA HV! (måste bara fråga vad betyder tifo?)

2008-04-16 @ 15:40:06
URL: http://chaochao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0