Matförgiftad?

FAAN Hv förlorade precis första final matchen.. hoppas det går bättre på onsdag i kinnarps..

Helgen började med jobb fredag och lördag.. slutade jobbet vid 16 tiden.. sedan skulle Åsas hår färgar om. och det skulle sminkas och donas för att sedan ta Åsas pärla till Halmstad.. Där väntade de söta tjejerna Carro och Anki.
fest för hela slanten. Martine va dock ganska sliten. men en riktigt trevlig kväll blev det iaf..
Söndagen blev seg men Brunch på Harrys. där tror jag att jag åkte på en matförgiftning.
För i dag så va jag tvungen att gå hem från jobbet. mådde kasst typ spy och svimmfärdig på samma gång.

Jaja jag har sett högskolan i halmstad. Underbar stad men jag är mycket tveksam över att det inte är socionom program.. så därför så ligger just nu Göteborg på topp. så har satt mig på bostads kö även där nu..
ända felet är att det ligger så jävla långt bort från dig min älskling

påtal om dig sötnos.. Fy fan vad jag saknar dig,, KOM HEM. visste inte att det skulle vara så jävla jobbigt att du åkte men nu är det helt åt skogen.. känns fasen värre än när du flyttade till Ljungby.
känns som att det är en hel evighet till Fredag..
men men du har ju ditt där nere så får vell tänka så... :(







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0