Sjuk tisdag

Stannade hemma från jobbet även idag.. känner mig nu fullt utvilad och frisk så himla skönt. Men jag klättrar som vanligt på väggarna när man inte kan eller orkar göra nått vettigt. men men . Tog mig iaf till hemköp och inhadlade lite grejer för kylen var ganska tom. Nu när älsklingen åkt hem så blir det bara tråkig mat. havregryns gröt med linfrö och solrosfrö med en liten skvätt laktosfri mjölk och lite sylt.. skoj NEJ men nyttigt. Sommaren närmar sig med stora steg.. så vill man kunna glänsa i bikini så får man vell ta ett litet tag i detta..

Om jag ränkat rätt så är det bara 9 vecor till du får sommarlov :D
Underbara tanke!

Detta kommer bli den bästa sommaren nästan alla mina änglar är nära i sommar fasen vad jag saknat er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Stackars sjukling, hoppas du mår bättre idag iaf! Jag längtar också till somarn, då vet man ju iaf precis hur man jobbar och då kan man planera, fatta vad gutt ;) Hoppas vi hinner med roadtrippen efter sommarjobb och innan skola. En liten borde vi hinna med iaf :)

2008-04-09 @ 12:15:47
URL: http://chaochao.blogg.se
Postat av: Tobbe

8 veckor är det :)

2008-04-09 @ 14:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0