Vad ska jag göra med all denna tid?

Sitter hos mamma och har rastat Trixi en timme i skogen.. Underbart väder ute.
Jag har varit och jobbat i en timme på restaurangen, där det läggs nytt golv. Kännde mig mycket ivägen men fick iaf packat ihop porslinet till en catering på onsdag, skönt att ha det avklarat.
 har surfat runt lite på lite hemsidor och så för högskolor. Hoppas jag kommer in någonstans.. jag har lite för låga betyg så hoppas att det inte är så många som söker iår :)
(Carro jag kommer garanterat in i Halmstad iaf de hade typ 9,0 hehe)

Helgen bjöd på mycket jobb och en del festligheter i jkpg. Poker på Lördag kvällen blev det visst oxå...
Saknar min sötnos. blev inte att vi sågs så mycket  i helgen :(

nu ska jag gå ut i solen och fortsätta att inte göra någonting.. pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0