10 december!

Tiden går i en rasande fart. jag har snart gjort klart första frågan av 2 på min hem tenta och den andra ska jag snart ta tag i.
Längtar till i kväll då ska jag och tjejerna baka! det blir lussebullar, pepparkakshus (egengjort) ovh knäck. mums..så himla mysigt kommer det bli:)
Tobbe kommer redan tillbaka idag vilket gör mig mycket glad. dock är det som alltid när man har tenta ett jävla kaos här hemma. saker och grejer överallt men jag måste försöka blunda för det. jag är dock lite duktig och tvättar lite kläder nu iaf ;)

Annars händer inte mycket här.blir galen på trixie som ska skälla på nätterna på folk som går i trapp huset.  Måste skaffa sånnt cirton spray halsband till henne. så vi får ett slut på detta!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0