16 December

Om 2 dagar åker jag hem till mitt fina småland igen, ser verkligen fram emot att få krama mamma :)

Kämpar på med skolarbetetet, satt på ica maxi i morse och gjorde en observations övning :) va en riktigt jobbig tant som sållde bingolotter, Alvarligt så har jag inte hört ngon prata så mycket innan, med allt och alla som inte hade med bingolotter att göra. En riktig skvaller kärring:P

Jag och Linn va först på möte med Kaj, studie vägledaren. blev inte speciellt mycket klogare av det samtalet men iaf.
får vell se vad det blir för val inför 2an :)

jag kämpar på med kolhydrat fri diet, har gått bra redan tappat 2 kg :D

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj 2 kg - det var duktigt! Själv går jag nog upp 2kg varje dag känns det som :(

MEN, det blir det ändring på nästa år! :)

God jul o gott nytt år om vi inte hörs innan! O glöm nu inte att du lovat Trixie att få åka med mig till New York! ;P

puss

2008-12-17 @ 00:28:19
URL: http://jennystromberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0