27 December

Igår var vi på hv mot södertälje, skoj skoj, vi hade fått sitt plats biljetter av Håkan. mammas "nya". platserna var  på rad 2 så man kan inget annat säga än att killarna va mycket större än vanligt när vi står i klacken :)

I torsdags var det ju fest för hela slanten och skoj hade jag verkligen. kön in till hotellet va mindre rolig men efter typ 1,5 timme kom vi in. Tyvärr utan Johanna och Åsa men vi ses ju på nyår och då blir det Rydsnäs som gäller och där är det nog varken kö eller någon åldersgräns.

idag ska jag verkligen ta tag i läsandet och vara lite duktig. I kväll blir det 40 års kalas för tobbes kusin.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bra att ni kom in sen iaf :) Var det kul där inne sen. Efter mitt fiasko den dagen så är jag taggad till tusen inför nyår!!! :D Puss

2008-12-27 @ 22:24:37
Postat av: Jenn

Tack för kommentaren :)

Roligt att ngn läser min blogg =)

Hur har julhelgen varit?

puss

2008-12-29 @ 03:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0