4 December

Igår blev det vetrinären med fluff, stackarn kan vara alergisk mot kvalster?! eller så har hon kanske fått skabb, jaja hon är nu iaf testad och kurerad mot typ allt en hund stackare kan ha som kliar, så nu ligger hon är i soffan med fåntratten på.
stackarn men hon kan ju trösta sig med att få är så söta som hon i klädd en sådan fin fin tratt

när vi kom hem åt vi köttfärsås så det blev ett litet ploster på såret.
Sedan var det bordsbygge hos nya grannen, och bonde söker fru med tjejerna här :p super mys,. dock mycket lite av studierna men det ska jag ta igen idag. problemet var att jag somnade med boken. jaja bra att veta tills ikväll när jag inte kommer kunna sova :)

Ha det fint pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade du sagt till hade då fått "Vetenskapsteori för nybörjare" av mig, jag vill inte ha kvar den ändå ;P

2008-12-04 @ 21:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0