god jul!

Julaffton var super mysig, firade i kaffekullen hemma hos familjen svensson. Känndes dock lite konstigt att fira jul utan mamma. Det var ju trots allt första året jag gjorde det.
Nu sitter vi i Anneberg och ska fira lite jul här också. Trevligt trevligt. men en jul  jul med mina kära mormor och morfar är alltid en höjdare. De kommer vell på nyårsafton men då är ju inte jag hemma för det är ju planerat att åka till rydsnäs då..

i kväll då ska vi slå klackarna i taket, Förfest hos Sofie H och sedan hotellet. jag är ganska taggad för det ska bli skit skoj att träffa alla gammla undrbara vänner. ibland så är en natt på hotellet precis vad man behöver :)

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas att ni får superkul ikväll/natt! :)

God jul!

puss

2008-12-26 @ 04:59:36
Postat av: Johanna

Det var suupertrevligt att träffa er alla :D Nu är jag taggad till tusen inför nyår!!!

2008-12-26 @ 11:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0