i feel fab today

Hade en sånn dag som man känner sig riktigt snygg i dag :) haha hur ofta har man sånna? typ 1-2 gånger om året kanske. jaja detta var inte så bra då det kom på en shopping dag, jag och carro hittade massa saker, speciellt till oss själva :( jag skulle bara köpa nått att ha på mig i morgon, hittade en skin klänning och ett par byxor, en ny väska och lite cider + present till malin och Lena som fyllt år och har båda fest imorgon.
men men trevligt va det verkligen men har inte alls lust att kolla på mitt konto nu :(
kom hem och skulle värma mat, då blixtrar det som faan i micron, så den är nog trasig 4 ever. tur att det är den perfekta julklappen *blinkblink mamma*
Frågan är hur jag ska klara mig utan fram till jul? jaja det blir ju te att använda ugnen när man värmer rester och liknande.. för mat lagar jag inte varje dag, är ju super att göra stor kok :D

Nu blir jag och fluff snart upphämtade av Frida så ska vi åka till Malin på glögg/idol mys

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vågar inte heller kolla mitt konto:S

Hörre du, du är alltid schnygg darling:)

2008-12-05 @ 19:14:53
URL: http://barr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0