Jag har ett virus på min dator!

Den jäveln gör så jag kommer in på facebook när jag ska plugga! okej det lilla viruset sitter kanske i mina fingrar som går in där men iaf :P

Går mindre bra att skriva hemtentan på facebook iaf : )

Va uppe svin tidigt idag. halv 7. så dax har inte jag varit aktiv på mycket länge. hehe, men det va sköt att komma igång för dagen blir ju såå mycket längre då.
Anledningen till denna tidiga start på dagen var lucia tåget i skolan, mys på hög nivå. men vi va där halv 8 det började inte före 8 så vi fick lungt pltas eftersom vi va först :D alla andra kom precis vid 8 hehe..

Blir spinning och core idag sedan ska jag och tjejerna glögg mysa och titta på idolfinalen hos malin.
Så skönt att vi har lämnat in våran lilla uppsats idag så man slipper tänka mer på den nu är det bara fokus på tentan.

ha en kalas fredag sötnosar!


Kommentarer
Postat av: Jenny

åååh vad mysigt att titta på Luciatåg! :)

Själv ska jag nog kolla på TV imorgon bitti..rätt mysigt det också :)

Hoppas du får en härlig helg!

kram o puss

2008-12-12 @ 14:10:34
URL: http://jennystromberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0