mitt 2008

då var det dags att skriva om året som gått.
Året började segt. jobbade jämt och ständigt.
Kajsa Flyttar in hos Familjen Svensson i maj

Slutade på Salt'n pepper i Augusti

Hade en underbarledig månad. utan varken bostad eller jobb :)

Åkte till Turkiet med Tobbe


Sedan var det bara att ta mitt pick och pack till Halmstad
Flyttade in hos Carro


Sedan var det nollning

Finaste staben :)

Självkart var även Kulturkungen där. Lustig prick det där


Hittade efter ett tag en egen lya :)

Sedan konfirmerades lilla kusinen i norge


Jag fick en inneboende


Detta va ett litet urval ur mitt år. hoppas ni haft ett bra år också.
och ja nu är det snart ett nytt år med nya utmaningar och annat skoj.
Ta det lungt med ikväll och ha riktigt trevligt.
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Hehe, vi förlovade oss igår :D

2008-12-31 @ 12:23:16
URL: http://lovejsa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tack så mycket för nyårsfirandet, mycket trevligt tycker jag det var :) Ha ett riktigt bra 2009 nu!!! Puss & Kram

2009-01-02 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0