Pluggstress!

Jag är en typisk sista minuten tjej, desto mindre tid ju efektivare är jag, nu har jag iaf en vecka på mig att skriva hem tentan men det är många saker mellan nästa måndag och idag som jag jätte gärna vill göra. så jag ska verkligen försöka bli av med tentan så jag kan göra allt roligt.

Mellan 9-17 satt vi i skolan med grupp arbetet idag, det går verkligen framåt så himla skönt. Det ska vara inne på fredag och desto snabbare vi blir klara med det ju bättre kommer hemtentan gå för mig ;)
om någon har ett samhöllsproblem som jag kan skriva om i min kvantitativa uppgift så släng fram den bara jag har 0 fantasi :D

*saknar mina älsklingar hemmifrån idag*

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vet inte om du vill ha denna typ av samhällsproblem, men ngt intressant vi diskuterade på dagens föreläsning är EU:s jordbruksstöd, vilket leder till att bönderna producerar mer än vad det finns efterfrågan (utbudsöverskott). De europeiska bönderna sänker då priserna o säljer till U-länder vilket resulterar i att bönderna i U-länder inte får sålt sina produkter/tvingas sänka priserna. Intressant va?! :)

puss

2008-12-09 @ 23:26:06
URL: http://jennystromberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0