Halsfluss

Jag har åkt på Halsfluss. Ni hör ju själva hur skoj det låter :(
Men det är Melodifestivalsmys ikväll istället för party. Tanken var ju att vi skulle åkt på björn Rosenström men det blir inget med det. Sorry Anki, vi får ta igen det en annan gång. Det vet jag att vi klarar fin fint.
Hoppas att jag blir frisk till måndag. Lucas är i Oslo så finns ingen som kan jobba istället  för mig.  Fick ju jobba idag och det va lagon skoj, eller kanske inte.. 
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anki

Ni missade världens partaj å bakfylle bad på söndagen! så jäla skojj! Krya på dig älskling!

2008-02-26 @ 12:57:41
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0