Söndag i Ljungby

Nu har vi landat i Ljungby. dena gigantiska håla.. Tobbe och jag gjorde en tripp till en annan håla igår nämligen Mariannelund. Jag är så glad att jag har mina otroliga gammla godingar. Ni om någon känner verkligen mig så himla underbart. Har saknat er alldeles förmycket.
Kvällen fick ett lite tråkigt slut när alla skulle till Vimmerby. förstår inte vad det är för fel på en hedelig hemmafest men a tydligen så måste man gå ut för att det ska bli en lyckad kväll.. Jag hade däremot inget på Harrys att göra så jag stannade kvar hos Åsa en stund till, skönt att få prata lite med dig vännen. Finns här för dig!

Nu ska jag nog gå ner till en deppig Anki. hoppas något kan få henne liite gladare en grå dag som denna..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hoppas verkligen inte att det dröjer lika länge till nästa gång! Youre the best ;) Ledig snart igen???

2008-02-11 @ 12:17:15
URL: http://chaochao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0