Ullared

Trevlig dag på ullared med Anki, Sandra och Emma. blev en ganska dyr dag för mig eftersom jag fick så snällt betala min bil som varit på lagning. Så min slutsumma ligger på runt 7000 idag.. Inte illa för en lite flicka :P
Fick ju åka hem idag också så imorgon börjar jobbet igen :(
Men det behövs ju lite jobb om man ska kunna göra sådana roliga utflykter ;) Även om jag gärna stannat kvar hos mina sötnosar i Ljungby men de kommer ju hem snart iaf..
Hoppas verkligen att  jag kan få byta så jag kan följa med på Olivias minnestund på Lördag.

Tack för en toppen dag/helg ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack själv för en kul dag :) kram

2008-02-13 @ 20:25:17
URL: http://floppsy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0