God kväll.. Efterlängtade underbara kväll!

Jag har aldrig tidigare i mitt liv varit så jävla trött som jag va i morse. inte nog med att klock jäveln ringde en timme förtidigt. så ha hela dagen gått i snigelfart. trode att jag skulle somna där på köksgolvet! 7-21 idag. gött att alla människor är hemma och inte hos mig på jobbet så jag får sluta tidigt :D STANNA HEMMA!!

nu sitter jag iaf här mätt och ny duschad. blev en smasklig pizza från via vinetto idag. så nu känns livet mycket bättre. har dessutom fått kvällen i morgon så börjar inte före 14.30.. kan lova att Martine ska sova bort halva dagen :)

Stod och filosoferade kom fram till att jag är så jäkla glad för
att du finns Anki, du lyssnar jämt du är helt fantastisk helt enkelt
Jenny  (Bennnny) min andra halva, min lilla knas boll. saknar dig förbannat mycket!

Nu blir det nog sängen för min del, kanske får med mig Tobbe om jag ber snällt.. Han har fastnat i Stieg Larssons andra bok så han har inte gjort nått vettigt i dag direkt ;) Älskar dig iaf sötnos





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0