Gott nytt år

Min blogg har tagigt saken i egna händer och raderat mitt inlägg som jag skrev tidigare idag :(
Dagen har varit lång och stundtals seg. Eftersom  vi var mycket bakfulla. Tobbe va värre än mig, känns ju bra för mig iaf :P Men han är på benen nu.
Känns jobbigt att bakispizzan inte smakade bra idag.. Men får vell vänta till nästa år på efterföljaren. Blev ju lite mycket i går men skoj hade jag,  Trevligt att träffa massa folk på torget.
Tack alla som har  gjort det till ett bra år och en stor spark i skrevet till Pär!

Martines 2008:
  • Säga upp sig från jobbet och börja plugga
  • Följa sina drömar
  • inte ta någon skit
  • flytta till Båstad eller någon annan ort
  • lära sig åka bräda?
  • fylla familje jubeleum jag 20 mamma 40 mormor 60 år :)
  • Resa utomlands
  • Ha hela augusti ledig
I morgon börjar jobbet igen. Är vell inte så ovanligt men måste erkänna att det känns tungt att gå dit igen.

Kommentarer
Postat av: carro

men hallå! har du planer på kanske Båstad darling? nära ju:D

2008-01-04 @ 19:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0