Inte kung idag!

Jag tror att en viss Martine skulle tagigt det lite lungnare igår kväll! trötthet blandat med öl, shots och en halv flaska vitt vin. det är man kung på under kvällen men inte dagen efter kan jag nu intyga
va på centrum med kusin Oskar, (alkis) Anki, och taxi (lastbil) driver Jimmy, Tack för att du körde oss var mycket  snällt. Ber dock om ursäkt för mit babbel under hemfärden.



Denna otroligt fula bild finns bland vimmelbilderna på deras hemsida
image3

Nu ska jag förtsätta att inte göra någonting och äta frukost smooothi med skogsbär och vanilj smak :)

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har dom för hemsida då? :)

2008-01-20 @ 17:39:08
Postat av: Anki

Aldrig mer!

2008-01-21 @ 12:23:06
URL: http://sauda.blogg.se
Postat av: Anonym

asså känns som ja gjort bort mig för all framtid fast Jimmy inte påstår att de va så farligt..men hallå ja hånglade me turkar!? och ja å oscar typ halvt våldtog varann! asså ja blir riktigt rädd för migsjälv ibland:-S

2008-01-21 @ 20:21:16
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0