Om ni bara visste hur skönt det är.....

Om ni visste hur skönt det är att sitta i soffan  och klia Diva på magen. Skulle kunna sittakvar här länge..v
Var ju duktig och gick runt halva stan igår med stavarna. Känns efter 14 arbetstimmar idag att man inte är någon van motionär :P Men om jag inte behöver jobba imon kväll så ska jag minsan konka mig runt resten av stan också :) Nu jävlar ska saker och ting förändras

Förövrigt skulle jag vilja vrida av vissa små delar på skit ungarna som släpper ut all luft i min cykel.. Andra gången denna månaden!!

Bäst jag lägger mig ska va på jobbet  07:00 i morgon igen

Kommentarer
Postat av: Anki

haha låter som bra tajming för den tjejen asså!men du kommer hit å festar nästa helg va? saknar ju dig din lilla skitunge!:-P Love u!

2008-01-16 @ 13:45:03
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0