Torsdag

Seg dag som äntligen närmar sitt slut. Jag har idag lyckats radera alla nummer på min telefon, Ibland är det inte lika bra att vara nyfiken som en liten gris. Jag nollställde hela telefonen så om någon undrar varför jag inte hör av mig så är det för att alla nummer är borta! Som tur är så har jag en backup. Dvs Tobbe men han hade ju inte alla nummer direkt men endel.. Den samma ängel bakade även en mycket god och kladdig kaka. Glad och tjock blir jag :)
jag vill bara att alla ska se att jag ska enligt mitt "anställningsavtal" befinna mig på jobbet 172 timmar i månaden det har Lucas berättat för mig ida, och enligt honom så hade jag inte så mycket övertid. Undrar om jag är osynlig resten av tiden som jag är på jobbet :*( Men kom ihåg 172 timmar!

Jag planerar sötnosens födelsedags pressent, han fyller bara 20 en gång :) kommer bli så bra!

mysigt med egokväll med Anki igår kväll efter jobbet. träffade även Sofie Henriksson och Ida Mayertz mycket trevligt, blev  filmen "underbar och älskad av alla" har sett bättre filmer och dansken va knappast äkta men den va en typisk svensk film.

Kommentarer
Postat av: Anki

tack för en trevlig kväll gumman! 172 timmar?! när ska du hinna träffa oss då?!:-(
ja va f*n ska man ge Tobbe i present...ops!

2008-01-04 @ 10:34:15
URL: http://sauda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0