30/7

Sol brännan börjar avta och och bilda en mycket finare nyans nu :)
Funderar på om jag ska va duktig eller ego i morgon (idag)  klockan är visst över 12 .. ops..
Sola eller packa?? hmm

Till norge bär det iaf av i  morgon hur eller hur. Packa kläder bör jag om jag inte ska kila runt naken.,.
Städa måste jag. .ser ut som f*n här.. kanske beror det på att jag är lat. kanske för att jag flyttar.. eller så är det en elak artad kombination... hmm..

Nu är sista arbetsdagen avklarad.. Skönt.. *Andas ut*

Martine har köpt en tidig födelsedags present till sig själv :)
En aldeles egen kamera har det blivit, den är riktigt nice,, Så nu kanske man kan lägga upp lite bilder från norge resan när man kommer hem :p

Sen undrar jag vad sötaste fröken Anki har för sig.. Har inte hört från dig på länge och ditt nummer har försvunnit i mängden bland oegenkännerliga telefon nummer som virrar runt i min "låne telefon"
*Saknar dig gumman*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0