sommar

Efter en jäkligt trevlig helg så är det nu åter vardag.. 
Det bästa med denna vardag som är idag är att den snart ska bytas ut mot nya äventyr. Jag har bara 4 dagar kvar på mitt jobb.. HELT UNDERBART!
Ska se till att ringa mormor och säga till att jag dyker upp om en dryg vecka hehe..

Sambo med Carro ska jag snart bli. Finaste flickan låter mig bo hos henne. så jäkla gulligt så det är obeskrivligt :)
Tack!

Om någon vill hitta på nått bus i Eksjö som inte kostar allt för mycket så står jag till förfogande på lördag ;)


Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Carro

klart att du ska bo hos mej, vi kommer ha dte toppen:)

2008-07-27 @ 22:41:34
URL: http://barr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0