Camping!

Martine och Tobbe har flyttat ut till kusten över helgen.. Hans föräldrars husvagn har intagigts.
Vi har besökt kalmar och sett fotbollen på Harrys.. Riktigt kass mat har vi erfarit i den staden. Lunchen som vi åt bestod av  färdig producerad mat som åter uppvärmts.. och Spanska buffen på Harrys var mycket smaklös.. (Obs det som smakade var inte speciells gott.. )men men var ju ungefär vad jag hade förväntat mig av Harrys, sist jag va där och åt fick jag geräsligt ont i magen..
Sverige förlorade mot Spanen.. så kvällen var mindre lyckad  men trevligt hade vi iaf.

Idag har vi inte gjort något speciellt.. slappat. och spelat Yatzy. Jag vann med 100p :)

Imorgon blir det nog Kålmården för min underbara Johanna blir 19år imorgon :)

Nu ska det grillas.. för vi lever ju somsagt svensson liv ;)
Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0