Är det en pepparkaksform?

Ja gårdagen blev inte speciellt lugn heller,. Jag och Tobbe åkte till Åsa & Jenny i Mariannelund. Drog vidare och åt på Thai fu qing. hehe roligt namn på restaurangen.
Sedan mätta och glada åkte vi till världs metropolen Södra vi och Nöjespumpen. Lasse stefanz spelade och gissa om de gammla damerna var på G. Lite roligt för där va alla åldrar och alla kategorier på folk. fast det va till största del lantisar. Ett coverband som kallades Moi som spelade i "party baren"  Roktigt duktiga, massa gammla klassiker spelades. Har inte haft så skoj ute på riktigt länge. Tack vare mina underbara änglar :) massa dans och skratt. 
Gårdagens komentar kläcktes dock av en "mörkhyad" kille som kom från Eksjö. Han pekade på mina örhängen och sa är det pepparkas formar?? (jag hade guldfärgade stora hjärtan)


Nu blir det pankakor till frukost som Tobbe lagat :)
puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0