Long time no see

Nästan en vecka sedan jag skrev sist. Ganska mycket har hänt, Valborg var ganska lugn och  trevlig med middag hos Johanna och Fredde.
Helgen var mysig med min lilla Tobbe och den söta Anki. Roadtripp till Hultsfred.
Fick där träffa den omtalade västerviksbon. nu mer Ankis pojkvänn, Trevlig kille ;)
Sedan på söndagen så var det middag hos fam Ravn det var underbart gott.. som vanligt :P Anki fyllde ju Systembolags åldern :P Grattis grattis!!!

Måndagen blev grillkväll på Hammaren. Gott med Denniskorv ;)
idag fick jag dock lida för mina bravader igår fy fan vilken bakfylla..

Nu är det 10 dagar tills vi ses igen :'(
Vi firade 9 månaders dag idag.. trevligt har det varit och hoppas det kommer bli riktigt nice i framtiden oxå
Älskar dig
Pusspuss


Kommentarer
Postat av: Johanna

ojojoj, är det hennes pojkvän nu ;) ses på lördag (hoppas jag) snygging!!!!

2008-05-06 @ 23:31:54
URL: http://chaochao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0