Helgen..

Har haft en super mysig helg med mina älsklingar, i går gick jag, T&T ner till gamlatull och såg film med Jenny och Carro. Så där underbart höst mysigt, kalllt var det dock att gå hem men när man har sällskap så går det bättre.

Idag har det varit en slapp dag sov bort halva dagen och sedan har jag suttit med lite skolarbete och varit ute korta promenader med Trixie. Fluff har fått bada i dag. så nu är det in gosning av alla mattorna så att lukten ska bli den rätta igen.

Nu blir det ensam mamma söker final :D
Anki har ju dock gjort att jag redan vet vem västerviks kvinnan väljer men det är ju ganska lätt att se iaf. ;)

Pusspuss



Kommentarer
Postat av: Jenny

Åååh jaa det var jättemysigt med filmkväll! Särskilt glad blev jag över min födelsedagspresent för nästa år :P

puss

2008-11-25 @ 21:47:54
URL: http://jennystromberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0