Hemtenta del 2

i dag är åter igen en sådan bra dag. Jag känner mig på topp!
Började med att bege mig till skolan bibliotek där jag möttes upp av Jane, Malin, Lina. sedan kom även linda och Lovisa en sväng. Fick skrivet yttligare en sida men eftersom radavståndet cpat sig så när jag fick det som det skulle vara med 1,5 mellan så var vi plötsligt uppe i 6 sidor.:/ jaja bättre att ta bort lite än att sitta och ordbajsa massor i onödan :P

Sedan provade vi overallerna till nollningen. sjukt att tiden rinner i väg så fort!
Nu har jag precis ätit lunch. blev en smaskig kräft och lax pasta med massa dill och gräslök..

Student ekonomin har nu verkligen kommit i fatt mig. 800kr kvar på hela månaden :( som tur är så är både kylen och frysen fulla så de ska nog gå bra. men nått vidare festande lär det ju inte bli. Ellen nja onsdag kanske har ju jäkligt mycket vin som står i hyllan så vem vet :P måste konsentrera mig på tentan först och främst!

Ska träna combat idag. kommer bli skoj. frågan är nu när jag får sällskap av fröken wireskog?? ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

så fort jag får tummen ur och tar tag i mej själv:P

2008-11-04 @ 18:42:34
URL: http://barr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0