hmm skulle vara gott med lite choklad

Fick amigo choklad från carro igår, hon gillade inte den, men det gör jag.
Det va bara några bitar kvar som låg mitt på soffbordet, jag gick ut för att diska. Efter 5 min kommer trixie ut och slickar sig runt munnen, då har hon ätit upp min choklad, hund helvete! Men läste att hon kunde äta 50 gram utan att behöva någon vård. Nu kommer hon antagligen bara få ont i magen. Hoppas inte hon kräks i bilen till Ljungby bara.

I skolan var vi effektiva. skrev klart enkäten och mailade den till läraren, Tror vi var först inne med den. sista inlämningsdagen va ju den 25 :) så det är ju skönt att ha det avklarat,
förövrigt har jag fått en skit bra ny grupp sedan vi gjorde om, funkar kalas.

Frida ska bli min nya granne här på maraton :) me like, så får trixe två kompisar att kanske busa lite med, hon har två små chihuahua tjejer!

Snart bär det av till Ljungby, blirmysigt att träffa älsklingen igen, var ett atg sedan nu. Hoppas att få träffa sötnosen Anki oxå lite kanske :D

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0