hmm...

Min dag har varit fruktansvärt lång idag, inte haft något att göra. Har varit ute på 2 lång promenader med Trixie, vi var nere vid stranden och jagade fåglar och kastade pinne, det va mycket trevligt och härligt med saltvattens doft :D

Igår när vi vart ute så regnade som fan så jag släppte henne på gräsmattan utanför så hon skulle kissa snabbt. men hon sprang raka vägen till dörren så då är det inte lönt, bara att gå in igen

Tänker som fasen på Åsa undrar hur hon har det därborta.

Ikväll är det combat på schemat. skoj nya och gammla låtar idag igen hoppas jag på :P dock kanske inte så mycket axlar för mina fick sig en omgång på box klassen igår.

PussPuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Låter skönt med promenad vid havet :) Själv springer man bara runt i kvarteret med Flamma nu när jag ockuperat Olas lägenhet :P fast det är klart, det är nog bara 3 km till havet så jag får pallra mig dit om jag hittar. Jag undrar också hur Åsa har det. Kan knappt hålla mig tills jag får höra vad hon hittar på för något :) Puss

2008-11-13 @ 19:58:47
Postat av: Johanna

Låter skönt med promenad vid havet :) Själv springer man bara runt i kvarteret med Flamma nu när jag ockuperat Olas lägenhet :P fast det är klart, det är nog bara 3 km till havet så jag får pallra mig dit om jag hittar. Jag undrar också hur Åsa har det. Kan knappt hålla mig tills jag får höra vad hon hittar på för något :) Puss

2008-11-13 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0