Ljungby.......

Denna rooliga stad som ligger i de syd västra delarna av småland.
Trixi och jag har varit ute på en promenad det började så klart regna, :( ofattbart hur mycket vatten som det finns i himlen.
jag har typ 3 böcker att läsa men jag kommer inte igång. dock är jag snart klar med  boken enkäten i praktiken, men det är värdelöst att läsa för mycket för man fattar ju ingen ting till slut.
kvalitativ metodik är super skoj! wee

Förstår inte varför jag är så deppig idag, måste vara vädret eller det faktum att tobbes lägenhet är jäkligt tråkig när inte han är hemma.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Jenny

inte deppa, du har ju en superkul kurs i metodik låter det som ;P

2008-11-21 @ 18:38:13
URL: http://jennystromberg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0