Oj här händer det grejer!

Nytt utseende på bloggen och även här hemma :D
och i kväll blir det nog en ny färg på håret också...

Hösten är jäkligt tråkig årstid så då behövs det faktiskt lite föränding på saker och ting...

igår var tobbe och jag i göteborg. super mysigt!
idag åkte han hem igen :( han hade innebandy match så det blev avresa tidigt..
Men på fredag åker vi ju till Småland igen.. ska ha med oss fröken carro också. kommer bli trevligt..

tyvärr så är anledningen till hemfärden lite tråkigare. Åsa lämnar kylan och åker till usa, kul för henne. Tråkigt för mig för jag kommer sakna henne och jo jag är galet avundsjuk.

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Tobbe

blev ju kanon detta! :)

2008-11-02 @ 17:20:16
Postat av: Johanna

Vilken tjejig blogg du fått ;) Ska bli kul att alla kommer hem till helgen , anledningen är inte så kul. men fan vad vi ska feeesta :) Jag ringer dig någon dag snart, bara så du vet! Puss

2008-11-04 @ 12:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0