Rik man sökes!

Okej sorry Tobbe, I love u. Men någon fet plånbok finns det varken hos dig eller mig. Antar att jag får gifta mig med en gammal man som är rik :)

Nej jag trivs bra med min Tobias.
men nu har jag 100 kr kvar den här månaden. så det kan ju bli ganska intresant och se hur fan jag ska klara detta.
Finns ju mat i kylen iaf men ingen lyx så långt ögat kan nå för min del. hur jag ska kunna åka till ljungby är också en fråga som måste listas ut

Jaja nog skit snack om min ekonomi. Något trevligt har hännt i dag, Carros premiär på sats var idag. super trevligt att ha någon att flumma runt bland all svett med :)

Nu ska Trixie och jag gå ner till stan och hämta min cykel. är inte taggad för att gå ut i kylan igen alls :/ Men det ska bli fint att få en cykel att åka runt på igen för helvete vad lång tid det tar att gå. till gymmet tar det 8 min att cykla. går man så tar det 30 min. sjukt!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Tobias

HAHAHA, nä pengar är det fan dåligt om

2008-11-18 @ 15:57:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0