Underbara spontanintet

Idag gick jag upp 7 för jag vaknade iaf, har sovit så jävla dåligt på sista tiden, kan bero på att jag har en hund som gärna talar om för mig när grannarna låter eller går till jobbet.

Gick till skolan vid 9 och fixade i ordning enkäten, förhoppningsvis så får vi inte fler påpekandenfrån läraren.

Sedan ringde malin h och frågade om någon ville följa med till Ullared,
så fick det bli vi pacade min bil full med 5 tjejer och en hund. blev en hel del inhandlat så jag är typ klar med min julhandel.
Underbart!

I helgen blir det eksjö för mig och tobbe:) ev hv på torsdag :)

nu blir det att fixa naglarna och ta en promenad med fluff.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men du ska du till eksjö i helgen? Vad sägs om att gå och kolla på dansfestivalen med mig och Åsa på fredag? :)

2008-11-26 @ 20:13:50
Postat av: Martine

jätte gärna:) har ni fixat biljetter?

2008-11-26 @ 20:31:00
URL: http://madamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0