Vilken dag!

Dagen börjar med att Jane ringde och väckte mig. sedan låg jag och trixie och gosade lite i sängen. klockan blev 12 och det var dags för mitt livs första yoga klass.  på vägen dit havererade min cykel. *%#"* så det var bara att gå så fort som bara möjligt till gymet för att inte vara sen.
yogan var kalas. dock har jag dålig balans och är ovig men antar att det går att ordna med några fler sådana klasser.,
försökte få någon att laga min cykel jävel men det va omöjligt för alla var stängda både idag och i morgon. så idag åker martine buss till festen.
ska träffa tjejerna hos lina vid halv 7 så jag ska snart börja röra på mig,.
blir en ganska tidig kväll eftersom jag har ett litet monster hemma som väntar

I övrigt så regnar det som vanligt i halmstad och blåser halv storm. nu önskar jag mig en riktigt fluffig vit vinter. inte slaskig utan bara massor med snö.. kan jag nog glömma i den här stan :(

PussPuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0