En trött student

Ont i ryggen, skriv kramp och läs ångest.
Jepp låter som att jag pluggar till tentan på lördag...
ska bli skönt att komma från bökerna och gå och träna lite body combat idag.
suttit med det sedan 10,30 i morse. ryggen gillar inte mina gammla köksstolar kanske får införskaffa mig en riktig stol och skrivbord någon gång i framtiden. just nu får köket funka..

är en fattig student nu fy satan vad det suger att regeringen valde att satsa mer pengar på vägarna istället för att höja studie medlet. (moderaterna är inte mina favoriter just nu)

Hösten har kommit på riktigt till halmstad nu. känns kallare här än jag mins förra hösten i Eksjö. Det blåser iaf garanterat mer här.

pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

blåser alltid i den här staden:P bara att börja vänja dej;)

2008-10-02 @ 20:30:39
URL: http://barr.blogg.se/
Postat av: Martine

jaja de gör kanske det. :P

2008-10-03 @ 10:04:27
URL: http://madamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0