idag..

Idag är en sådan dag som jag inte vill cykla till sats och träna. har kännt att det är svårt att motovera mig inför träningen på sista tiden. antagligen för att jag inte känner att det ger nått resultat.
kan förmofligen bero på att jag inte levt hälsosamt alls på helgerna. får sluta trycka i mig godsaker och dricka vatten på fest?
hmm måste ju finnas nått mellan ting. löser sig kanske. till gymet ska jag iaf idag. body combat står på schemat.

-mycket trevlig kväll igår. många fina kostymer och trevliga människor.
trillade in hemma stax efter 2 och somnade som en sten., va en jävligt lång kväll va hos Lina för smink och fix redan kl 15,30 men man känner ju defenitivt att kroppen inte är 100% idag.

tappade glasögonen i golvet så ena rutan flög ur men det fixade en snäll tjeje på synsam åt mig så nu är dom hela igen 8-)

Dagens stora fundering ligger på mitt hår.. jag har varit på kicks och köpt färg. frågan är om jag vågar och vill... Saken ör att mitt bakhuvud är typ mörkt redan. så jag funderar på att ta saken hela vägen ut och göra den mörk blont. :/ jag gillar ju att vara blond men om man ska betala priset att se ut som fan efter nån vecka i huvudet så är det inte värt det :(
får se hur jag gör i morgon.

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0