Jag måste..

Plugga.. det är en riktigt fin lördag kväll och tobbe är med sin vän på en restaurang i stan och ska titta på sverige matchen.. jag skulle följt med men jag har en trevlig liten bok som jävligt snart ska vara utläst och jag är knapt i start groparna för den.. Ångest!!!
jag har nu försökt skuta upp det omedvetet genom om fix av lägenheten, middag, tittat ALLA bloggar och facebook.
Nu måste jag stänga av datorn och sätta mig in i bok jäveln så jag blir klar med den..

Ulllared va trevligt igår med sötaste Anki. inhandlades enhel del.. inget onödigt som jag inte behövde iaf. Lite kläder till Tobbe blev det oxå. Snäll är jag ibland.,

Puss på er sötnosar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0