Måndag

Idag hade vi ny lärare i 2a delen av sociologi 1-30.. jag säger då fy fasen för dig dumma lärare.., har aldrig hört något harkla sig så mycket å säga ääähh öhh.. hela tiden.. lärde mig ingenting på dagens föreläsning..
tror han hade velat skriva en bok med de jävla stöd orden.. typ 1 sida för varje pungt.. ingen lyssnade för det va för mycket att skriva...

nu ska jag gå och ta ut min ilska på gymet.
sedan blir det tvätt.

är riktigt sugen på ullared i veckan någon som vill följa med mig??

Kram&puss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, ja lärare kan vara en förbannelse ibland :/ ur gick det på tentan förresten??? Nyfiken ju ;P Jag är sugen på Ullared, men tyvärr väller det över med skolarbete.. det tar visst aldrig slut... men man överlever :) Hade BÄST! Puss

2008-10-06 @ 20:27:04
Postat av: Anki

Funderade på Ullared me Fredrik på lördag...lust å joina?

2008-10-08 @ 10:43:45
URL: http://sauda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0