Onsdag,.!

Är seg som fasen idag. Ska ha eximinasions seminarium idag, satt hela dagen igår och läste boken ensam tillsamans. Seg som få i huvudet nu dock..
Jaja får vell hoppas att det går vägen iaf. förra onsdagen när vi hade en annan bok var det ju ganska lätt iaf..

fick en läskig upplevelse i duschen idag. var en as äcklig spindel där.. han va  dock försvunnen nu. :/ Jag gilllar inte att ha små kryp som sällskap. Funderade ett tag på att dränka den men enligt Tobbe så får man inte döda spindlar så han fick ha sig där på väggen :/

Jaja tillbaka till studeierna..
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Johanna

Lycka till idag! Kommer nog så super :) Har du fått tillbaka tentan än förresten? Vi får tillbaka vår imorrn tror jag.. arr :S Läskigt! Förresten hatar jag också spindlar, speciellt när de krypit in inne i lägenheten. Blä! Och jag skiter i vad andra säger. Jag dränker dom ändå ;P Puss på dig!

2008-10-22 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0