Tisdag

Pluggandet har haft ett högre tempo må jag säga!
men jag har iaf varit på banken och växlat in norska pengarna de turkiska fick jag snällt gå till forex. villket är lite irriterande för på nordea är det alltid 2 mil kö så jag fick ta pengarna och ha dem lösa. (Martine gillar inte att ha för mycket kointatner på sig)
sedan bar det av till apoteket där jag fick inhandla en dyr liten stav  som någon tant förmodligen ska "inplantera" på mig på måndag om jag hinner, vi har eximinisations seminarum mellan 13-15 och det va ju då jag skulle vara på ungdomsmotagningen.
nåväl när den lilla rackaren väl sitter i armen kan man ju vara lugn och veta att det inte kommer någon lite krabat på 3 år :D
 (visst ser den läskig ut :/')



längtar till helgen. ev fredag då ska Anki och jag på en riktig tjej tur till Ullared om inte fredde ska med då för då blir det nog en del köande på lördag istället. Sonja Alden skulle tydligen dit hon också då :P
Saknar min lilla Anka;)

nu ska jag äta lite lunch sedan måste jag läsa.. funderar på om jag ska skippa body pumpen idag för jag måste verkligen plugga..
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0