...'''...'''...

I morgon är en riktigt bra dag :) då blir det party :) jag ser verkligen fram emot det tog det ju lungt förra helgen och nu känns det plötsligt som om det var en hel evighet sedan jag va ute och svängde :)
Blir förfester hos Jenny och Joppe sedan vidare till Mårtensson där vi får lite gratis dricka och inträde :o) we like..!

Idag har vi arbetat med gruppupgiften som ska redovisas i morgon. jag är så jäkla väck på den upgiften så det är tur att de anra tjejerna fattade, jag måste läsa om boken igen så man förstår vad som står. kommer säkert om den på tentan. man vet ju aldrig. Vi åt iaf våfflor under tiden som vi pluggade, det är nått jag har koll på, så jag stod för våffelstekning :P

Klarade min vetenskapsteori tenta fick jag reda på idag, Så underbart att vara klar med den.

Idag tänker jag massor på mina fina änglar hemifrån. hoppas vi kan samlas allihop snart och åka till Kalmar å mysa!

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Sarah Giercksky

Låter som en riktigt kul dag :D kram

2009-02-05 @ 16:28:39
URL: http://sgiercksky.blogg.se/
Postat av: Carro

Fasen vad vi ska parta imorgon darling:D

2009-02-05 @ 17:02:59
URL: http://barr.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så kul att du klarade tentan, då blir det fira desto mer imorgon ;P

Hehe det kommer bli superkul, dock ska jag ta det lite lugnt med dricka men kommer vifta på svanses så det räcker o blir över iaf :P

2009-02-05 @ 17:57:17
URL: http://jennystromberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0