Feeeedag!! Superfredag!

woho! äntligen är veckan över och den efterlängtade fredag kvällen är här snart. ska ner till flaskapoteket och inhandla lite smått och gott till i kväll snart med tjejerna.

Fredagens höjdpunkt har dock redan varit för jag klarade min livsberättelse tenta!!! weeeee... jag var så inne på att komplitera den men ikke.. så underbart härligt att det inte är sant. så nu har jag hela min första termin på högskolan i hamlstad godkänd!!

I morgon kväll blir det mys med älsklingen vi ska gå på bio och se walander. kanske blir en god middag också. den som lever får se som sagt :D

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Annonsera

Goddagens!

Som många andra, har säkert du någonting som du inte använder....så passa på nu!

Du får sälja precis vad du vill, hur många saker du vill, och annonsen är helt gratis!

Eller så kan du passa på och fynda på dom annonser som finns!

Addar du oss via bloglovin, addar vi dig ;D



Ha en underbar fredag! Kram / Annonsera

2009-02-06 @ 14:31:11
URL: http://annonsera.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0