Fredags funderingar

Jaha då var det den stora dagen i morgon tenta dagen!....
Sitter lugn som en filbunke och äter godis vid datorn. vad är det med mig? borde sitta med näsan djup i tenta begreppen men jag orkar inte redigt. känner mig ganska säker och det får gå som det går.
Halmstad är snötäckt och det gör att vintermörkter inte verkar så himla mörkt men visst önska jag mig vår precis som alla andra men det kommer vell tids nog öven det :D

Har en snäll mamma som skcikade pengar till mig så jag kunde köpa lite saft och godis så jag blir frisk igen. är så förkyld idag och ont i halsen har jag med men nu när jag tagigt lite av mammas medecin känns allt mycket bättre

Jaja jag har inte så mycket mer att säga. mer än hoppas att johannas tenta gick bra och att önskan om en vild tenta fest gick i uppfyllelse

nu ska jag slå mig ner i soffan
Ha en toppen fredag kväll
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

lycka till med tentan darling!<3

2009-02-20 @ 22:49:59
URL: http://barr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0