Njutning!

Fire and ice
Some say the world will end in fire.
Som say in ice.
From what i´v tasted of desire.
I hold whit those who favor fire.
But if it had to perish twice.
I think i know enougt of hate.
To say that for destruction ice-
Is also great.
And would suffice

Robert Frost

Äntligen får jag börja läsa i Twilight 3 Stephenie Meyers Ljudet av ditt hjärta
Det har ju varit så mycket i skolan att jag inte vågat öppna den eftersom jag vet att jag inte kommer kunna släppa den.
Ni kära vänner som känner mig väl vet min bokslukar vana. hehe den finns inte men dessa böcker gör mig helt hypnotiserad
Så vi hörs och ses när boken är slut. nu loggar jag ut ur sociala svären för ett tag :)
Tentan gick la sådär vi får vell se vad det blir är stor risk att den behöver göras om känner jag, :(
Puss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tentan fixade du säkert med bravur!

Åååh alla pratar om Twilight, kanske borde jag också haka på trenden och läsa trilogin :)

2009-02-21 @ 11:59:25
URL: http://jennystromberg.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej raring =) ville önska dig en underbar lördag!!

2009-02-21 @ 12:02:11
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0