sjuk!

fortfarande välldigt förkyld har sovit sjukt dåligt inatt varit uppe flera gånger ochvänt. som tur var så är det inget i skolan idag utan själv studier. jag har en bok att läsa inför i mon men den är ganska tjock så jag tror inte att jag kommer hinna.

Påtal om böcker så har jag plöjt igenom hela twilight 3 i helgen. Grymt bra så det gick inte att släppa den. Nu väntar jag på att jag ska få pengar på mitt kort så jag kan boka sista boken som släpps den 12 mars.
Ska bli riktigt spännande att få veta upplösningen.

Lördagens maskerad / tena / 20 års fest var riktigt lyckad alla hade klätt ut sig och lagt mer eller mindre tid på sin utklädnad. själv såg jag ut som en kopia av allas vår Bridget Jonse mer än en sexig kanin :)

Ha en toppen mångag!
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: carro

din bok från bibblan är hämtad:)

2009-02-23 @ 13:52:52
URL: http://barr.blogg.se/
Postat av: Marielle

Just nu har du chansen att vinna specialdesignat pris från Alma, värde 400kr! :-)

2009-02-23 @ 15:33:22
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0